I. Polityka prywatności
Administratorem danych osobowych jest:
DAMDOM Sp. z o.o.
Nowogrodzka 31
00-511 Warszawa
NIP: 7011023439
- Administrator zbiera informacje, dotyczące osób fizycznych działających zarówno w imieniu własnym, jak i reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, zwanych dalej łącznie Klientami.
- Dane osobowe Klienta są zbierane w przypadku skorzystania przez niego z formularza kontaktowego lub w przypadku subskrypcji Newslettera – w celu wykonania w/w Usług na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą na wykonanie umowy o wykonanie Usługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- W przypadku subskrypcji Newslettera Klient podaje adres e-mail, w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego Klient podaje adres e-mail lub numer telefonu.
- Podczas korzystania ze Strony Internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego, dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
- Dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane przetwarzanie danych odbywa się na zasadach częstotliwości przeglądania informacji zawartych na Stronie Internetowej Administrator a konsekwencją takiego przetwarzania będzie wysyłanie do użytkowników propozycji wykonania określonej akcji np. przejścia na landing page czy wysłanie formularza kontaktowego.
- Dane osobowe Klienta mogą być przekazane innym podmiotom przetwarzającym, aby Administrator mógł wykonać Usługi. Podmioty przetwarzające będą przetwarzać dane osobowe w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy). Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator udostępnia przetwarzane dane osobowe podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, m. in. współpracownikom, dostawcom usług IT, kancelariom prawnym, kancelariom księgowo – podatkowym, itp. – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora; podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego).
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Administrator tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata;
- W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Administrator tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
- W przypadku skierowania żądania Administrator udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym.
Klient jest uprawniony do:
- Skorzystania z prawa do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych – 7 ust. 3 RODO. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody i nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez Administrator zgodnie z prawem przed jej cofnięciem;
- Wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych- art. 21 RODO,
- Domagania się usunięcia jego danych osobowych – art. 17 RODO,
- Domagania się ograniczenia przetwarzania danych osobowych – art. 18 RODO,
- Dostępu do danych osobowych – art. 15 RODO,
- Domagania się sprostowania swoich danych osobowych – art. 16 RODO,
- Do przenoszenia danych – art. 20 RODO,
- Do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 12 należy skontaktować się z Administratorem osobiście, w jego siedzibie, za pośrednictwem poczty elektronicznej (biuro@zaufanenieruchomosci.pl lub telefonicznie pod numerem: 730 581 054 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).|
II. Cookies
- Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym osoby korzystającej ze Strony Internetowej, zwanej dalej Użytkownikiem.
- Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatycznym Administrator.
- Stosowane przez Administrator cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość. Administrator wykorzystuje następujące plików cookies:
- Cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;
- Cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika;
- Cookies nieszkodliwe: niezbędne do poprawnego działania witryny. Są potrzebne do umożliwienia działania funkcjonalności witryny, jednak ich działanie nie ma nic wspólnego z śledzeniem Użytkownika;
- Cookies badające: są wykorzystywane do śledzenia użytkowników jednak nie obejmują informacji pozwalających zidentyfikować danych konkretnego Użytkownika;
- Cookies śledzące: są wykorzystywane do śledzenia użytkowników i dostarczają informacji identyfikujących dane konkretnego Użytkownika.
- Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania Strony Internetowej.
Administrator stosuje pliki cookies w celu:
- Zapamiętania wyboru Użytkownika w kwestii zaprzestania wyświetlania wybranego komunikatu lub wyświetlenia go określoną liczbę razy,
- Dopasowania zawartości serwisu do preferencji Użytkowników,
- Monitorowania ruchu w serwisie,
- Zbierania anonimowych, zbiorczych statystyk, które pozwalają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu,
- Ustalania liczby anonimowych użytkowników naszych stron www,
- Badania zapisów do Newslettera,
- Integracji z portalem społecznościowym;
- Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. W takiej sytuacji, korzystanie ze Strony Internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
- Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu przez Administrator, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
III. Inne technologie stosowane przez Administratora
Administrator stosuje następujące technologie śledzące działania podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony Internetowej:
- Piksel konwersji Facebooka – w celu zarządzania reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych,
- Kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk Strony,
- Korzystanie ze Strony Internetowej wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona Internetowa.
- Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
- Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
- Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze Strony Internetowej i nie są wykorzystywane przez Administrator w celu identyfikacji Użytkownika. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Stroną, a ich zawartość nie jest ujawniona nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Polityka Prywatności może ulec zmianie, w przypadku wprowadzenia przez Administratora na Stronie Internetowej nowych funkcjonalności mających wpływ na sposób przetwarzania danych osobowych, na sposób wykorzystania plików cookies i innych technologii, a ponadto w przypadku zmiany przepisów prawa.
O każdej zmianie polityki prywatności Administrator poinformuje Klientów i Użytkowników z 7 – dniowym wyprzedzeniem, umieszczając stosowną informację w powyższym zakresie na stronie internetowej.